מסלול מותגי על

להרוויח ביחד עם המותגים המובילים בעולם

בעולם הסחר הדיגיטלי ישנם מספר מותגים המהווים "מניה בטוחה" לכל מי שמעוניין לשווק אותם. מסלול מותגי על מאפשר לכם להיכנס לקבוצת מסחר מצומצמת ואקסקלוסיבית המבוססת על מכירת מוצרים מבית המותגים המובילים כגון IBM, Cisco, DELL, Epson ועוד. דהיינו, מותגים הנהנים באופן תדיר מביקוש רב ושמציגים מדדים מעולים של זמני מדף קצרים עם רווחים גבוהים.

TCM עובדת מסביב לשעון לאתר מותגי על רלבנטיים המתאימים לצרכים של לקוחותיה ומבצעת מחקרי שוק, פילוח קהלי יעד, בניית אפיקי חשיפה אפקטיביים, הפעלת כלים אנליטיים למעקב, פיתוח ותפעול מערכות בינה מלאכותית ועוד.

מסלול מותגי על עשוי להניב רווחיות קבועה וגבוהה תודות לשיווק מוצרים עם ביקושים קשיחים. רווחיות המסלול נעה בין 1% ל 2% נטו בחודש בממוצע. רווחיות גבוהה יותר תתקבל בהשקעת הרווחים במחזורי הרכש העתידיים תוך יצירת רווחים מצרפיים.

  • הקמת פלטפורמה לשיווק ומכירה של מותגי על ללקוחות קצה.
  • עבודה עם מותגי על בעלי נתונים מצוינים בסחר אלקטרוני.
  • בחירת ליין מוצרים עם יבואני מותגי העל.
  • הקמה ופיתוח דפי מוצר ייעודיים בפלטפורמות הסחר.
  • קידום באמצעות מערכת בינה מלאכותית.
  • ניהול, תפעול ואחריות מלאה לפן השיווקי/מכירתי.
  • ליווי תהליך הרכישה מול יבואן מקומי.
  • הכנת המוצרים לשילוח מול היבואן ופלטפורמת הסחר.
  • קליטת הסחורה במחסני אמזון (בחנות הלקוחות ו/או בחנות היבואן).
  • העלאת המוצרים לפלטפורמות הסחר המקוון הרלבנטיות.
  • יצירת מערך מקצועי של מקדמי מכירות.
  • ניהול מערך מכירות עם כלים טכנולוגיים מתקדמים.
  • חתירה להגעה לתמחור התחרותי ביותר.
  • מערך שירות לקוחות כולל מענה ומעקב.
  • שקיפות מבחינת ניהול ודיווח על מכירות.
  • קידום המוצרים בפלטפורמות השונות בטכניקות איכותיות.
  • ניהול המוצר לשם קבלת כפתור רכישה (BuyBox).
  • רכישת מוצרים בכמות שלא עולה על 10% מדרישות השוק.
  • זמני מדף של עד 45 יום לכל היותר.
  • רווח תפעולי מינימאלי של 5% לפחות.

בבחירת המסלול המתאים יש לבחון היטב היבטים שונים ולשאול מספר שאלות:

  • מה היא ההשקעה שהייתם מעוניינים להתחיל עמה?
  • מה היא מידת המעורבות המצופה?
  • מהו היקף ההון ההתחלתי שברשותכם?
  • מה הצפי שלכם מבחינת תשואה/רווחים?
  • האם תהיו נכונים להגדיל את הפעילות בהמשך?
  • האם אתם שואפים למכור מותג פרטי או שמא מעוניינים לבסס פעילות על מותגים מובילים וכדומה?


המומחים שלנו ישמחו להיפגש עמכם ולבדוק ביחד אתכם מהו הנתיב הנכון ביותר עבורכם בהתנהלות בסחר הדיגיטלי.
בזכות ניסיון עשיר שנצבר לאורך יותר מ-15 שנה, נדע כיצד למקד את המהלך והיכן נפיק את התשואות המקסימליות.

מתלבטים מה המסלול הנכון עבורכם?

מתלבטים מה המסלול הנכון עבורכם?

המומחים שלנו ישמחו להיפגש עמכם ולבדוק ביחד אתכם מהו הנתיב הנכון ביותר עבורכם בהתנהלות בסחר הדיגיטלי.
בזכות ניסיון עשיר שנצבר לאורך יותר מ-15 שנה, נדע כיצד למקד את המהלך והיכן נפיק את התשואות המקסימליות.