שאלות ותשובות

מה? למה? כמה? איך? מתי?
לפניכם תשובות לשאלות נפוצות שיעשו לכם סדר בסחר הדיגיטלי.
יש לכם שאלה שנותרה ללא מענה? פנו אלינו ונשמח להשיב.

טי.סי.אם מזווית הלקוח?

מה החלק שלי בחנות הדיגיטלית הבינלאומית?

מה אני מקבל בתמורה להשקעה הראשונית בנכס?

מה אם הסחורה לא תימכר?

מהם הבטחונות שלי?

מה מניע אתכם?

מה לגבי מיסוי?

למה לא שמעתי עליכם עד היום?

מה היא 'פלטפורמת סחר דיגיטלי' ?

פלטפורמת סחר דיגיטלי היא רשת חנויות בזירות מסחר שונות באתרים המובילים בעולם כגון אמזון, סירס, איביי וכיוצא באלה. לעתים, פלטפורמת סחר דיגיטלי כוללת גם הקמת חנות ווירטואלית ייעודית שפועלת באופן עצמאי לצד החנויות באתרים הגדולים.

באיזה זירות מסחר אמכור מוצרים?

TCM פועלת באתרי הסחר הדיגיטלי המובילים בעולם ובעיקר באמזון, סירס, איביי, וולמארט ועוד. הבחירה בזירה יכולה להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח והמוצרים הרלבנטיים. העיקרון שמנחה אותנו הוא שעלינו למכור את המוצרים במקום הכי טוב בעבורם ובעבור הלקוח.

למה אתם לא מוכרים בעצמכם בלבד, למה אתם צריכים לקוחות?

אנחנו לא צריכים. בשונה מעסקת נדל"ן שבה קיים צורך כספי להשלמת העסקה, בסחר דיגיטלי כל חנות היא אינדיבידואלית ואין השפעה על סך העסקה. למעשה TCM אכן פעילה בסחר המקוון ומוכרת בעצמה מוצרים ברשת חנויות חובקת עולם. אנחנו מאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם המרתק של סחר דיגיטלי ליצירת הכנסה פאסיבית ופועלים לקצר את הדרך עבור הלקוחות שלנו ליצירת עסק כלכלי ורווחי.
החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מתוך הפעילות ולאחר שלקוחותינו כבר נהנים מהכנסות.

מי מתאים להצטרף למעגל הלקוחות שלכם?

סחר דיגיטלי איננו מתאים לכל לקוח ועל כן אנו מבצעים בשלב ראשון בדיקות התאמה הדדיות בינינו לבין הלקוחות המתעניינים. TCM שואפת להתקשר עם לקוחות בעלי אורך נשימה עסקי אשר מבינים כי מדובר בתהליך ארוך טווח ואשר יש ברשותם הון ראשוני בסכום של 150,000-200,000 שקלים לפחות.

האם החברה מלמדת סחר דיגיטלי?

TCM היא חברה מבצעת בלבד ואיננה חברה שמלמדת, מייעצת או מלווה סוחרים פרטיים.

מהי מידת המעורבות שלי בתהליך?

TCM מאפשרת לייצר הכנסה פאסיבית ללא כל צורך במעורבות מצדכם. עם זאת, לקוחותינו הם שותפים שלנו ועל כן מידת המעורבות תלויה בכם. אנשי השירות ומנהלי הסחר תמיד זמינים וישמחו לערב אתכם בתהליך.

אני מקבל המון התראות למייל שלי, מה עלי לעשות?

רשת החנויות שמוקמת במסגרת מסלולי TCM נרשמת על שם הלקוח. על כן, התראות לדואר האלקטרוני הפרטי הן עניין שגרתי וידוע. TCM מנטרת את המיילים שדורשים התייחסות ומגיבה בהתאם. אין כל סיבה לחשוש שמא פספסתם מייל חשוב או התראה חד-פעמית. סביר להניח שמנהלי הסחר האישיים שלכם כבר מודעים למייל ופועלים בעניין ככל שנדרש.

איך אוכל לדעת אם אני מתאים לאחד ממסלולי הסחר שלכם?

TCM מפעילה מספר מסלולים אופציונאליים לסחר דיגיטלי כאשר כל מסלול מתאים ללקוחות שונים ובתוך המסלולים עצמם יש תתי-מסלולים נוספים. קיימת חשיבות רבה ביצירת התאמה בין הלקוח למסלול שנבחר ועל כן תהליך ההתקשרות עם TCM מתחיל עם ראיון אישי ושיחת התאמה. בפגישה זו נבחן הדדית את ההתאמה בין הלקוח ל-TCM ובין הלקוח למסלול הנכון ביותר עבורו.

מה ההבדל בין מסלול מותג פרטי למסלול מותגי על?

שני המסלולים המוצעים להשקעה בסחר דיגיטלי על ידי TCM מציגים תפיסה מעט שונה ומתאימים ללקוחות מסוגים שונים. על פי רוב, מסלול מותג פרטי יכול להיות רווחי יותר אך דרוש להשקתו טווח הקמה ארוך יותר, מעצם העובדה שיש לבנות מותג פרטי ולהחדירו לשוק. מסלול מותגי על, לעומת זאת, מבוסס על מותגים מבוקשים ועל כן מניב רווחים סולידיים יותר אך בתקופה קצרה ומיידית.

במסלול מותג פרטי, מה כולל תהליך בניית המוצר/ים?

לאחר שנבחר המוצר הרלבנטי מתוך האופציות שהוצגו ללקוח, מתחיל תהליך התכנון והייצור. TCM פועלת לאיתור ספק/ים ובמקביל מרכיבה תוכנית עסקית המתייחסת לכל הפרמטרים לרבות תכנון, ייצור, אריזה, שינוע, שילוח, אחסנה ועוד. אנו מבצעים בדיקות איכות במפעל ועם יציאת המוצרים מקוו הייצור מטפלים באריזתם ושינועם למרכזי המימוש של אמזון (תוך הקפדה על כל הנהלים הנדרשים).

האם אפשר להיכנס למסלול ביחד עם שותף?

לקוחות רבים ב-TCM מגיעים אלינו ביחד במסגרת שותפות או חברה. בין אם מדובר בבני זוג ובין אם בשותפים עסקיים, TCM בהחלט מאפשרת את הדבר. עם זאת, אנו מתנהלים מול איש קשר אחד וגם פתיחת חנויות בפלטפורמות הסחר תמיד נעשית (בשל נהלי האתרים) על שם אדם יחיד. חלוקת הרווחים בין השותפים איננה מעניינה של TCM והחברה לא מתערבת בכך.

אין לי מוצר ואני מעוניין במסלול מותג פרטי, האם זה אפשרי?

הצטרפות למסלול מותג פרטי לא דורשת מהלקוח להגיע עם "מוצר מהבית". בהעדר מוצר, TCM מכווינה את הלקוח בבחירת מותג פרטי. זאת על ידי הצגת מוצרים אופציונאליים שנערכו לגביהם בדיקות מקיפות מבחינת שוק, היתכנות, רווח ועוד. הלקוח מקבל מספר אופציות מדורגות, בוחר את המוצר המתאים לו, ומכאן מתחיל תהליך של תכנון, ייצור, שינוע, מיתוג, פרסום וכו'.

במסלול מותגי על, איך נקבע תמהיל המוצרים בחנות שלי?

תמהיל המוצרים ברשת החנויות נקבע על ידי איזון, ידע, ניסיון אישי, כלים טכנולוגיים ומערכת ייחודית של בינה מלאכותית (פרי פיתוח של TCM). אנו קובעים את תמהיל המוצרים על ידי שיתוף פעולה בין מחלקת מחקר שוק, מומחי סחר ולוגיסטיקה ומומחי חיזוי ומגמות. זאת בכדי לבחור תמהיל מוצרים שיהיה מורכב מכמה פרמטרים כגון חיי מדף קצרים, רווחיות ורלבנטיות לתקופה ארוכה (לא מוצרים המתיישנים לאחר דור טכנולוגי אחד).

כיצד המוצרים נמכרים במסלול מותג פרטי?

בשלב ראשון, לטובת חדירת שוק, TCM מפעילה שלל כלים לרבות קמפיינים, בלוגרים, רשתות חברתיות ועוד. כאשר המוצרים מועלים לחנויות אנו מבצעים קידום ממומן באמזון וכן קידום אורגני באמזון באמצעות תוכנות בינה מלאכותית השומרות על מוצרי לקוחותינו בדירוגים גבוהים. במקביל אנו מלווים את התהליך עם שירות לקוחות ותקשורת רציפה מול כל הגורמים הרלבנטיים.

מה עם מיסוי?

TCM מבססת את פעילותה בין השאר על שיקולי מיסוי ומתייחסת לנושא המס בבדיקות ההיתכנות והכדאיות. עם זאת, המיסוי הוא תמיד אינדיבידואלי והלקוח נדרש להיוועץ ברואה חשבון מטעמו.

מה לגבי נזילות הכספים?

הקמת פלטפורמה לסחר דיגיטלי עם TCM כרוכה בעלות שמורכבת משני חלקים – עלות הקמה חד פעמית וזיכיון טכנולוגי, וכסף הנדרש לרכישת סחורה. הכסף איתו נקנתה הסחורה יישאר תמיד נזיל עבור הלקוח (או בכסף או בשווה כסף). הלקוח יכול לבחור בכל רגע נתון האם למשוך רווחים ו/או האם להפנות את הרווחים לקניה מוגדלת של סחורה חדשה. הכספים נמצאים תמיד בחשבון הבנק של הלקוח ול-TCM אין כל נגיעה בחשבונותיהם הפרטיים של לקוחותיה.

איפה הכסף מתנהל?

כספי הלקוחות מנוהלים בחשבון בנק על שם הלקוח. ככל שיש ללקוח חשבון בנק אמריקאי, ניתן לפעול על בסיס חשבון בנק זה. בהעדר חשבון בנק אמריקאי, ייפתח ללקוח על שמו חשבון פיוניר שהוא חשבון בנק ווירטואלי (עם כרטיס אשראי בינלאומי).

מהם הבטוחות שלי?

TCM מבינה היטב את החשיבות שביצירת בטוחות ללקוח. לכן, החנויות וחשבון הבנק נרשמים אך ורק על שם הלקוח ונמצאים בבעלותו המלאה. ל-TCM אין כל נגיעה בכספי לקוחותיה ואנו מקבלים אך ורק הרשאה לניהול החנויות.

כיצד מועבר הכסף לקניית סחורה?

חשבון הבנק של הלקוח מתעדכן אחת ל-14 יום לפי היקף המכירות. הכסף אשר משמש לרכישת סחורה מועבר באמצעות חשבון פיוניר ישירות ליבואנים.

מה היא 'פלטפורמת סחר דיגיטלי' ?

פלטפורמת סחר דיגיטלי היא רשת חנויות בזירות מסחר שונות באתרים המובילים בעולם כגון אמזון, סירס, איביי וכיוצא באלה. לעתים, פלטפורמת סחר דיגיטלי כוללת גם הקמת חנות ווירטואלית ייעודית שפועלת באופן עצמאי לצד החנויות באתרים הגדולים.

באיזה זירות מסחר אמכור מוצרים?

TCM פועלת באתרי הסחר הדיגיטלי המובילים בעולם ובעיקר באמזון, סירס, איביי, וולמארט ועוד. הבחירה בזירה יכולה להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח והמוצרים הרלבנטיים. העיקרון שמנחה אותנו הוא שעלינו למכור את המוצרים במקום הכי טוב בעבורם ובעבור הלקוח.

למה אתם לא מוכרים בעצמכם בלבד, למה אתם צריכים לקוחות?

אנחנו לא צריכים. בשונה מעסקת נדל"ן שבה קיים צורך כספי להשלמת העסקה, בסחר דיגיטלי כל חנות היא אינדיבידואלית ואין השפעה על סך העסקה. למעשה TCM אכן פעילה בסחר המקוון ומוכרת בעצמה מוצרים ברשת חנויות חובקת עולם. אנחנו מאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם המרתק של סחר דיגיטלי ליצירת הכנסה פאסיבית ופועלים לקצר את הדרך עבור הלקוחות שלנו ליצירת עסק כלכלי ורווחי.
החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מתוך הפעילות ולאחר שלקוחותינו כבר נהנים מהכנסות.

מי מתאים להצטרף למעגל הלקוחות שלכם?

סחר דיגיטלי איננו מתאים לכל לקוח ועל כן אנו מבצעים בשלב ראשון בדיקות התאמה הדדיות בינינו לבין הלקוחות המתעניינים. TCM שואפת להתקשר עם לקוחות בעלי אורך נשימה עסקי אשר מבינים כי מדובר בתהליך ארוך טווח ואשר יש ברשותם הון ראשוני בסכום של 150,000-200,000 שקלים לפחות.

האם החברה מלמדת סחר דיגיטלי?

TCM היא חברה מבצעת בלבד ואיננה חברה שמלמדת, מייעצת או מלווה סוחרים פרטיים.

מהי מידת המעורבות שלי בתהליך?

TCM מאפשרת לייצר הכנסה פאסיבית ללא כל צורך במעורבות מצדכם. עם זאת, לקוחותינו הם שותפים שלנו ועל כן מידת המעורבות תלויה בכם. אנשי השירות ומנהלי הסחר תמיד זמינים וישמחו לערב אתכם בתהליך.

אני מקבל המון התראות למייל שלי, מה עלי לעשות?

רשת החנויות שמוקמת במסגרת מסלולי TCM נרשמת על שם הלקוח. על כן, התראות לדואר האלקטרוני הפרטי הן עניין שגרתי וידוע. TCM מנטרת את המיילים שדורשים התייחסות ומגיבה בהתאם. אין כל סיבה לחשוש שמא פספסתם מייל חשוב או התראה חד-פעמית. סביר להניח שמנהלי הסחר האישיים שלכם כבר מודעים למייל ופועלים בעניין ככל שנדרש.

איך אוכל לדעת אם אני מתאים לאחד ממסלולי הסחר שלכם?

TCM מפעילה מספר מסלולים אופציונאליים לסחר דיגיטלי כאשר כל מסלול מתאים ללקוחות שונים ובתוך המסלולים עצמם יש תתי-מסלולים נוספים. קיימת חשיבות רבה ביצירת התאמה בין הלקוח למסלול שנבחר ועל כן תהליך ההתקשרות עם TCM מתחיל עם ראיון אישי ושיחת התאמה. בפגישה זו נבחן הדדית את ההתאמה בין הלקוח ל-TCM ובין הלקוח למסלול הנכון ביותר עבורו.

מה ההבדל בין מסלול מותג פרטי למסלול מותגי על?

שני המסלולים המוצעים להשקעה בסחר דיגיטלי על ידי TCM מציגים תפיסה מעט שונה ומתאימים ללקוחות מסוגים שונים. על פי רוב, מסלול מותג פרטי יכול להיות רווחי יותר אך דרוש להשקתו טווח הקמה ארוך יותר, מעצם העובדה שיש לבנות מותג פרטי ולהחדירו לשוק. מסלול מותגי על, לעומת זאת, מבוסס על מותגים מבוקשים ועל כן מניב רווחים סולידיים יותר אך בתקופה קצרה ומיידית.

במסלול מותגי על, מה כולל תהליך בניית המוצר/ים?

לאחר שנבחר המוצר הרלבנטי מתוך האופציות שהוצגו ללקוח, מתחיל תהליך התכנון והייצור. TCM פועלת לאיתור ספק/ים ובמקביל מרכיבה תוכנית עסקית המתייחסת לכל הפרמטרים לרבות תכנון, ייצור, אריזה, שינוע, שילוח, אחסנה ועוד. אנו מבצעים בדיקות איכות במפעל ועם יציאת המוצרים מקוו הייצור מטפלים באריזתם ושינועם למרכזי המימוש של אמזון (תוך הקפדה על כל הנהלים הנדרשים).

האם אפשר להיכנס למסלול ביחד עם שותף?

לקוחות רבים ב-TCM מגיעים אלינו ביחד במסגרת שותפות או חברה. בין אם מדובר בבני זוג ובין אם בשותפים עסקיים, TCM בהחלט מאפשרת את הדבר. עם זאת, אנו מתנהלים מול איש קשר אחד וגם פתיחת חנויות בפלטפורמות הסחר תמיד נעשית (בשל נהלי האתרים) על שם אדם יחיד. חלוקת הרווחים בין השותפים איננה מעניינה של TCM והחברה לא מתערבת בכך.

אין לי מוצר ואני מעוניין במסלול מותג פרטי, האם זה אפשרי?

הצטרפות למסלול מותג פרטי לא דורשת מהלקוח להגיע עם "מוצר מהבית". בהעדר מוצר, TCM מכווינה את הלקוח בבחירת מותג פרטי. זאת על ידי הצגת מוצרים אופציונאליים שנערכו לגביהם בדיקות מקיפות מבחינת שוק, היתכנות, רווח ועוד. הלקוח מקבל מספר אופציות מדורגות, בוחר את המוצר המתאים לו, ומכאן מתחיל תהליך של תכנון, ייצור, שינוע, מיתוג, פרסום וכו'.

במסלול מותגי על, איך נקבע תמהיל המוצרים בחנות שלי?

תמהיל המוצרים ברשת החנויות נקבע על ידי איזון, ידע, ניסיון אישי, כלים טכנולוגיים ומערכת ייחודית של בינה מלאכותית (פרי פיתוח של TCM). אנו קובעים את תמהיל המוצרים על ידי שיתוף פעולה בין מחלקת מחקר שוק, מומחי סחר ולוגיסטיקה ומומחי חיזוי ומגמות. זאת בכדי לבחור תמהיל מוצרים שיהיה מורכב מכמה פרמטרים כגון חיי מדף קצרים, רווחיות ורלבנטיות לתקופה ארוכה (לא מוצרים המתיישנים לאחר דור טכנולוגי אחד).

כיצד המוצרים נמכרים במסלול מותג פרטי?

בשלב ראשון, לטובת חדירת שוק, TCM מפעילה שלל כלים לרבות קמפיינים, בלוגרים, רשתות חברתיות ועוד. כאשר המוצרים מועלים לחנויות אנו מבצעים קידום ממומן באמזון וכן קידום אורגני באמזון באמצעות תוכנות בינה מלאכותית השומרות על מוצרי לקוחותינו בדירוגים גבוהים. במקביל אנו מלווים את התהליך עם שירות לקוחות ותקשורת רציפה מול כל הגורמים הרלבנטיים.

מה עם מיסוי?

TCM מבססת את פעילותה בין השאר על שיקולי מיסוי ומתייחסת לנושא המס בבדיקות ההיתכנות והכדאיות. עם זאת, המיסוי הוא תמיד אינדיבידואלי והלקוח נדרש להיוועץ ברואה חשבון מטעמו.

מה לגבי נזילות הכספים?

הקמת פלטפורמה לסחר דיגיטלי עם TCM כרוכה בעלות שמורכבת משני חלקים – עלות הקמה חד פעמית וזיכיון טכנולוגי, וכסף שמושקע בסחורה. הכסף שמושקע בסחורה יישאר תמיד נזיל עבור הלקוח (או בכסף או בשווה כסף). הלקוח יכול לבחור בכל רגע נתון האם למשוך רווחים ו/או האם להשקיע בקנייה חדשה של סחורה. הכספים נמצאים תמיד בחשבון הבנק של הלקוח ול-TCM אין כל נגיעה בחשבונותיהם הפרטיים של לקוחותיה.

איפה הכסף מתנהל?

כספי הלקוחות מנוהלים בחשבון בנק על שם הלקוח. ככל שיש ללקוח חשבון בנק אמריקאי, ניתן לפעול על בסיס חשבון בנק זה. בהעדר חשבון בנק אמריקאי, ייפתח ללקוח על שמו חשבון פיוניר שהוא חשבון בנק ווירטואלי (עם כרטיס אשראי בינלאומי).

מהם הבטוחות שלי?

TCM מבינה היטב את החשיבות שביצירת בטוחות ללקוח. לכן, החנויות וחשבון הבנק נרשמים אך ורק על שם הלקוח ונמצאים בבעלותו המלאה. ל-TCM אין כל נגיעה בכספי לקוחותיה ואנו מקבלים אך ורק הרשאה לניהול החנויות.

כיצד מועבר הכסף לקניית סחורה?

חשבון הבנק של הלקוח מתעדכן אחת ל-14 יום לפי היקף המכירות. הכסף אשר משמש לרכישת סחורה מועבר באמצעות חשבון פיוניר ישירות ליבואנים.